Naszym partnerem odpowiedzialnym za wysyłki jest InPost. Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Możesz skorzystać z trzech wariantów dostawy:
- InPost paczkomaty – 9,90 zł
- InPost kurier – 13.90 zł
- InPost pobranie – 22,90 zł
Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:
Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do nas.
Jeśli nie udało Ci się odebrać paczki z paczkomatu na czas:
Skontaktuj się z nami w celu wybrania zwrotu pieniędzy lub ponownej wysyłki.
Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?
Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.